tecnik

tecnik

tecnik

tecnik

تکنیک تبسم چیست و چه کاربردی در قانون جذب دارد

تکنیک تبسم  یکی از مهم ترین تکنیک های رسیدن به خواسته های شماست . همان طور که در مقاله های قبل خدمتتون گفتیم ، کائنات در خدمت شماست و به نحوی فرمان بردار شماست و هر چه امر کنید انجام می دهد . مثلا اگر بگویید "من بی پولم  "، کائنات و جهان هستی به شما بی پولیی بیشتری را هدیه می دهند . 

کائنات و جهان هستی کاری ندارند که شما پول می خواهید یا نه ، آن ها به ندای درونی شما و افکارتان گوش می دهند و وقتی می گویید من بی پولم ، من فقیرم ، اینها را چند برابر کرده و به شما می دهند . در واقع جهان هستی از تفکر بی پولی شما استفاده کرده و افکار شما را به اجسام تبدیل می کند .  

قانون هستی به ارتعاشات مثبت ، پاسخ مثبت و به ارتعاشات منفی ،  پاسخ منفی می دهد . پس باید مراقب کلام خودتان باشید .

وقتی خوشحالید ، به جهان هستی ارتعاشات مثبت می فرسیتید و او هم به صورت مثبت ده برابر آن ارتعاش را به شما بر می گرداند .

وقتی عصبانی هستید ، به جهان هستی منفی تریین نوع ارتعاش را ارسال می کنید و او هم همان طور به شما پاسخ می دهد . 

یه مثال ساده . فرض کنید همیشه با همسایه خود اخمو و عبوص سسلام علیمک کنید . هر چقدر هم که بگویید همسایه شما با شما مهربان رفتار  می کند ، بالاخره روزی خسته شده و حداقلش اینه که اگر با شما عصبانی رفتار نکند ، سرد و یخ به شما جواب سلام خواهد داد . قانون هستی هم درست مثل این مثال هست . پس مراقب ذهن و افکارتون باشین که چه چیزهایی در طول روز ازش عبور می کند. 

پس باید سعی کنید حتی اگر شاد نیستید ، خودتون رو به جهان هستی شاد نشون بدید تا چند برابر شادی را دو دستی تقدیم شما کند . می دانیم که این کار خیلی سخته ولی خب به این فکر کنید که اگر این انرژی منفی را باارتعاشات منفی به کائنات بدهید ، حال شما بهتر می شود  مشکل شما حل خواهد شد ؟ البته که نه . ما از شما می خواهیم شروع کنید به تمرین کردن برای شاد بودن در مواقع سختی و بهتون قول می دیم شما جواب های خوبی از این آرامش و شادی می گیرید ، فقط باید کمی صبر داشته باشین .

حضرت علی می فرمایند : شادی مومن در چهره اوست .

باید یاد بگیرید برای رسیدن به بهترین ها ، کل کل کردن با کائنات و جهان هستی را کنار بگذراید و برای رسیدن به آروزوها و خواسته هاتون از 

تکنیک تبسم

 استفاده کنید .

همه ما مستحق بهترین ها هستیم و خداوند مهربان و متعال هم می خواهد که بندگانش بهترین ها را داشته باشند و شکر گزار باشند . پس بیاین از امروز شروع کنیم به انجام تکنیک تبسم و انرژی های منفی درونی خود را به نرژی های مثبت تبدیل کنیم . 


انجام تکنیک تبسم :

یکی از خواسته هایتان را در نظر بگیرید . مثلا می خواهید از شر بی پولی خلاص شوید . اول از همه باید بدانید که شما باید خودتان را مسئول این مساله بدانید نه دیگران را . بذارید راحت تر بریم جلو .

مثلا شما یک شریکی دارید که مقداری از سرمایه خودش و شما را به باد داده است . شما برای رفع این مشکل اگر میخواهید از تکنیک تبسم استفاده کنید نباید بگویید تقصیر شریکم است . باید بگویید 

من مقصر و مسئول هستم

 . حتی بگویید اگر در همسایگی من یا دوستان و اقوام من کسی این مشکل را دارد من هم مقصر و مسئول هستم .

تکنیک تبسم

 می گه برای رفع مشکلاتی که داری اول باید از خودت شروع کنی نه کسی که این مشکل رو برات به وجود آورده . شما باید انشگت اتهام را به سمت خودتون بگیرید . خب این از مرحله اول پس می گوییم من مسئول هستم و من مقصرم .

در مرحله دوم باید از خداوند و جهان هستی و کائنات بابت عدم مسئولیت خود عذر خواهی کنیم . باید بگویید عذر می خواهم که این اتفاق افتاده است . این جوری خودتون هم احساس بهتری دارید . ببینید ما هر کاری که در جهان انجام بدیم در قبالش از جهان هستی یک رویداد یا بازخوردی را دریافت می کنیم . باید این جوری فکر کنید که شاید من کار بدی قبلا انجام دادم که الان بی پول شده ام ، شاید اجداد من مال حرامی را بر سر سفره خود آورده اند که دامنش من را هم گرفته و این مال به من هم منتقل شده و به این صورت از دست من رفته . با صدق دل بگویید 

" خدای مهربانم بابت تمام عوامل منفی که در وجود من هست و من آن را به طبیعت داده ام مرا ببخش  "

 .

یک مثال راحت میزنیم تا این مبحث رو بهتر انجام بدین . شده ماشین دست دومی بخرید و بگید این ماشین عجیب برای من اومد داشت . یا بر عکس بگویید اصلا اومد نداشت این ماشین . این اومد داشتن  یا نداشتن بر می گرده به صاحاب قبلی ماشین و انرژی که آن شخص داشته و به ماشین خود هم منتقل کرده . به همین خاطر یا بهتره جنس دست دوم نخرید یا اگر می خرید حتما برای آن از تکنیک تبسم  استفاده کنید .

مرحله سوم اینه که 

سپاس گزاری کنید

 . یکی از مهم ترین تکنیک های فیلم راز هم تکنیک سپاس گزاری بود . سپاسگزاری اول از هر چیزی به خود شما انرژی مثبت می دهد . موقعی که شروع می کنید  به سپاس گزاری کردن از بابت چیزهایی که دارین تازه یادتون میاد که چه جالب ، من چه چیزهای خوبی داشتم و ازش خبر نداشتم و اصلا به چشمم نمی آمد .

شاید براتون پیش ومده باشه که بارها در حق کسی محبتی انجام داده باشین و اون هم همیشه مخلصانه از شما سپاس گزاری کرده باشه . مثلا بهتون می گه فلانی دستت درد نکنه ، تو خیلی خوبی ، خیلی محبت ها در حق من کردی . لطفا فلان کار رو هم برام انجام بده ، به تو گفتم چون میدونم این کار از پس تو بر میاد . در آن لحظه بابت تمام تشکر های آن شخص شما به قول معروف نمک گیر  شده و ناخودآگاه چون بیش از حد ازتون تشکر شده و حس خوبی براتون پیش اومده دوست دارید تا جایی که از دستتون بر میاد برای اون شخص انجام بدین . چون اون شخص قبل از اینکه کاری را که  می خواهد برایش انجام بدین تشکر خود را از شما کرده و این برای شما قشنگ است .

حال ببینید خدا مهربان رو اگر ازش تشکر هم نکنید می بینید که خیلی نعمت ها رو به شما بخشیده است . خداوند روزی رسان بی همتاست و نیازی به تشکر ما و شما ندارد ، در واقع شما با این کار مثبت به کائنات و جهان هستی ارتعاش مثبت می فرستید و کائنات هم به ارتعاش مثبت شما به زیبا ترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد .

تازه سپاس گزاری منفعت مثبت دیگری هم برای شما دارد . این قانون شما را یاد داشته های بسیار خوبتان می اندازد و همین امر باعث می شود شما با یک ذهن مثبت خواسته هایتان را بیان کنید و جواب های بسیار عالی هم بگرید ، تازه می بینید به به چه چیزهای خوبی داشتم و حواسم نبوده .

در مرحله چهارم به خدا بگویید که چقدر دوستش دارید . خداوندی که نعمت های بسیار زیادی را شما داده است ، پس لایق قشنگ ترین ابراز عشق از سوی بندگانش است .

بازم میخوایم یه مثال بزنیم تا بهتر متوجه این تکنیک بشین .  وقیت پدر و مادر ، خواهر و برادر ، عشق شما و یا دوستانتان به شما ابراز عشق می کنند رو تصور کنید . ببیند چه حس خوبی بهتون دست میده تا جایی که دلتون میخواد هر کاری که میتونید برای آن ها انجام بدین . حال اگر شما به معبود خود بگویید که چقدر دوستش دارید و چقدر بهش عشق می ورزید ، جهان هستی و کائنات دست به کار  شده و شما را به خواسته ها و آروزهایتان می رسانند ، فقط باید ایمان داشته باشید .  به خدا بگویید 

خدیا عاشقتم

 ، 

خدایا دوست دارم


خب اینم از تکنیک تبسم که چهار تا مرحله داشت . در اینجا یه خواهش ازتون داریم یکی اینکه زمان بدین و این تبسم را چندین بار انجام بدین تا نتیجه بگرین . شما باید اول کارهای منفی که در جهت  هستی انجام دادین را با عذر خواهی و شکر گزاری پاک کنید بعد به خواسته هایتان برسید . هر اشتباهی بهایی هم دارد ، ولی مطمئن باشید جواب می گیرید .

 منبع : via-co.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.