tecnik

tecnik

tecnik

tecnik

چند توصیه برای خرید رژ لب

چند توصیه برای خرید رژ لب 
چند توصیه برای خرید رژ لب ، همه خانم ها می دانند رژ لب ها تاثیر زیادی در زیبایی لب ها ودر نهایت چهره دارند. رژ لب ها را می توان از پر مصرف ترین لوازم آرایشی دانست چرا که حتی خانم هایی که خیلی اهل آرایش نیستند حداقل از رژ لب برای زیباتر شدن چهره استفاده می کنند.  رژ لب های بدون سرب گزینه مناسبی برای خرید می باشند با اینکه این گونه رژ لبها ماندگاری کمتری دارند اما سلامت انسان بیش از همه چیز باید مورد توجه قرار بگیرد. رنگ مناسب، درخشندگی، مواد تشکیل دهنده رژ لب و قیمت رژ لب از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید به آنها توجه کرد. رژ لب های وکیوم شده خریداری کنید و از رژهای که باز شده و مدام تست شده استفاده نکنید.


شیوه تشخیص سرب در رژ لب ها

برای این کار مقداری از رژ لب را بر روی پوست دست مالیده سپس با یک قطعه طلا مثل انگشتر بر روی آن بکشید در صورت تغییر رنگ رژ لب به سیاهی می توان پی برد، دارای سرب می باشد.


انواع رژ لب

رژ لب مات: از آنجایی که این رژ لب ها بهترین پوشانندگی را بر روی لب ها داشته جز پر طرفدارترین رژ لب ها در بین خانم ها به شمار می رود. این دسته از رژ لب ها طیف های وسیعی از رنگ ها را داشته اما مصرف بیش از حد آنها باعث خشکی لب ها خواهد شد.


رژ لب شفاف: فاقد رنگ هستند اما استفاده آنها بر روی لب ها سبب شفاف تر شدن و زیباتر شدن لب ها خواهد شد. این گونه رژ لب ها از خشکی لب جلوگیری می کنند.


رژ لب کرمی: این رژ لب ها دارای رنگ های برق با پوشانندگی بالا هستند و سبب برجسته نشان دادن لب ها می شود.


لاک لب یا رژ لب مایع: این رژ ها براق نبوده و ماندگاری فوق العاده ای دارند به همین جهت برای عروس خانم ها پیشنهاد می شود.


رژ لب اکلیلی: به دلیل اکلیل درخشندگی بینظیری دارند.


رز لب شبرنگی: نوع خاصی از رژ لب ها بوده که در فضاهای تاریک برای برخی مراسم ها استفاده می شود.


نتیجه پایانی


اگر قصد خرید رژ لب را دارید سعی کنید از رژ هایی استفاده کنید که فاقد اکسید آهن، سرب و پلی اتیلن می باشند چرا که مصرف بیش از حد اینگونه رژلب ها سبب بروز بیماری در زنان خواهد شد.

منبع: https://lastmod.com/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8.html 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.